joi, 7 iulie 2011

Rasete in cascada si piele sarata

 Sursa foto: Mihaela Calciu

o sa vina si momentul ala in care o sa iau nisip in palma si o sa il las sa mi se scurga printre degete.
o sa vina si clipa cand o sa ma intep in picior din cauza unei scoici care imi zice ca se bucura ca ma vede.
o sa fiu iar bronzata si frumoasa si cu rochie de in, uda.
si cu buze sarate. si cu piele arsa de soare. si cu sandale de munte la mare. si cu buzele tale.
o sa vad iar rasaritul din cort. o sa beau iar spritz pe canicula la Micul Golf.
o sa ma imbat iar in mijlocul zilei si o sa ne aberam iar pe la Stuf cu straini necunoscuti doar calatori prin tara asta si prin Vama Vece.
o sa am iar nisip prin toate orificiile. si ce-o sa-mi mai placa.
o sa-mi placa iar tare pentru ca la mare toti oamenii zambesc si marea te uda si te sareaza.
revin la Marea Neagra cea albastra. o sa punem vodka intr-un pepene galben, de sub capacul caruia o sa iasa multe paie din care o sa bem si o sa povestim de munti.
o sa vorbim iar mult despre nimic pentru ca acum am cu cine.

in orice fel de relatie, cel mai important e sa poti vorbi despre nimic ore in sir. o sa fie ca atunci cand nu e nimic fortat si rasetele vin in cascade si la minut.



acesta a fost un post patetic despre dorul de mare si altele.

macinpar cu nisip pe sani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu